Komár László - Kislányom

Jöjjön Komár László - Kislányom.

Fejezd be Komár László slágereinek a címét!

 Messze járt már a nyári nap,
Őszi délután volt, amikor megláttalak.
Álltam ott, karomban tartottalak,
Megszülettél, tündérország lett a világ.
Azóta is ünnep minden nap,
Egyszerre szép minden gondolat.
Ó, fényes ék, könny és remény,
Gyönyörűség, tündérország lett a világ.

Az életem te vagy nekem,
Sokkal többet legyél velem!
Mert az idő könyörtelen,
Tudod meg nem áll sosem.
Kislányom téged az élet vár,
Kérlek majd gondolj néha rám!
Te a jövő felé utazol,
Én meg vigyázok rád nagyon.

A nyári nap régen messze jár,
Én és anyád csak két idegen ma már.
Amíg itt vagyok, amíg tart a földi lét,
Veled vagyok, azt akarom nagyon boldog légy.

HALLGASD meg a dalt ITT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése